2015. július 20., hétfő

A kedvenc telefonos alkalmazásaim és játékaim

Hola! 
Ma egy olyan posttal jöttem, ami eléggé hozzátartozik a mindennapokhoz. 
A telefonunkat mindennap használjuk, nélkülük szinte már elképzelhetetlen az élet, ebből merek arra következtetni, hogy mindenkinek vannak kedvenc alkalmazásai és játékai. 
Most összegyűjtött az én kedvenceimet.

Lássuk először az alkalmazásokat, persze nem sorrendben:
ü  Clean Master: A tisztító app, ami valószínűleg sok embernek megvan. Nagyon egyszerű a használata, sok funkciója van, mint például vírusirtó is, ami ugye az internet elérhetőség miatt kell. Rendelkezik egy készülék gyorsító funkcióval is, ami felszabadítja a memoriát, illetve le tudjuk vele zárni az alkalmazásainkat a kéretlen „betolakodók” elől. Hasznos app, nagyon szeretem, ráadásul diszkrét a megjelenése is.

ü  Avast Mobile Security: Én a biztonság híve vagyok. Hiába van a Clean Master-en vírusirtó, külön letöltöttem egyet, aminek csak ez a funkciója. Könnyű kezelni, nincs benne semmi bonyolítás. Nagyon diszkrét, csak akkor futtatja le a keresést, ha te akarod, illetve be lehet állítani egy órát, hogy milyen rendszerességgel, hány órakor végezze a szűrést.

ü  Szótárak: 10 nyelven fordít szavakat, sokféle jelentéssel. Hasznos alkalmazás, ha nincs kedved a mobilnetet használni a Google fordító miatt. igazából csak szavakat tud, azokat is ragozatlan alakban, de nekem bevált.

ü  Angol nyelvtan: Egyszerű, áttekinthető és legfőképp tömör. Fontos, hogy sok mindenről szót ejt, ami segít a tanulásban.

ü  English level checker: Ha unatkozol és nincs mit csinálnod gyakorolhatod az angol nyelvet ezzel az alkalmazással. Sokféle feladat, és érthető is.

ü  Blogger: Igazából soha nem posztoltam innen, inkább gépről szeretek, de azért itt is megvan. Kicsit kuszának tartom, de azért jó.

ü  Instagram, Facebook, Twitter, Ask.fm: Ezeket nyílván nem kell magyaráznom, hogy miért vannak a telefonomon. Annak ellenére, hogy telepítettem ezeket az alkalmazásokat nem szeretek mobilról böngészni.

ü  Leg Buttock Workout, 30 days Abs Toning: Fenék és hasizom gyakorlatok, amik tényleg használnak, nem csak mondják. Soha nem próbáltam semmilyen fogyókúrát vagy diétát (szerencsésnek mondhatom magam, vékony vagyok), de vágytam egy kis izomra, ami az évek alatt valahol elbújt letöltöttem ezt a két appot. Igazából csak a gyakorlatokat néztem innen, a ritmust és minden mást én állítottam be magamnak. Nem megerőltető edzés, de hasznos, ráadásul nem kell órákat szenvedni vele, ha a saját ritmusod szerinte csinálod, max. 30 perc is elég hozzá. Megéri letölteni és megpróbálni az biztos!

ü  P tracker: diszkréten jelez A nap előtt – a beállításom szerint egy nappal  -. Illetve le lehet kódolni, így csak a Te juthatsz hozzá ezekhez a kényes adatokhoz.

ü  Photo Editor Pro: Bevallom, a photoshophoz nem értek, de ehhez igen. Itt minden ésszerűen ki van írva, percek alatt normális képet tudok csinálni, persze ritkán használom.

ü  Napi Kupak: Kétségkívül mostanság nagyon népszerű lett ez az alkalmazás. Szeretem, mert mindig meglep valamivel.

ü  Napi Szerencseüzenet: Kis idézetek, de bölcsek. Sajnos nem tárolódik, mint az előzőnél, de nagyon szép idézeteket ad ki.


Van még egy pár a telefonomon, de azok nem hasznosak, csak úgy vannak, majd egyszer rászánom magam a törlésükre.

Most viszont nézzük a játékokat:

Ø  Pou: Ez volt az első, amit letöltöttem. Nem tudom, miért, de tetszik ez a kis űrlény. Naponta elég foglakozni vele kétszer, és nincs vele semmi baj.

Ø  Moy2: Na, ja, ezt nem annyira szeretem, mert mindig szomorú, de nincs szívem letörölni, mert cuki.

Ø  My Moy: Az előzőnél kicsit (sokkal) élénkebb állat, amit jobban is kedvelek, csak a virágoskerttel nem vagyok megelégedve, mert túl lassan nő ki egy virág.

Ø  My Talking Tom: A fiú cica már az első pillanatban megtetszett. Cuki és sokszor pimasz. „ I don’t mind, I have pee in the living room.”

Ø  My Talking Angela: Amíg keringett az a pletyka, hogy egy kamera van a szemében letöröltem, de aztán újra telepítettem, mert rájöttem arra, hogy nincs benne semmi, egyszerűen csak nem kell magad felé fordítani az előlapi kamarát, ha annyira parázol. Egyébként cuki kiscica, csak sok a gond vele és hamar elfárad.

Ø  Turbo Car Traffic: Nem épp lányos játék, de nem baj. Szeretem, mert van benne kihívás. Szép autók, gyorsulás és előzgetések. Jó játék, legalább is nekem bejön!

Nektek melyik a kedvencetek? Írjátok meg kommentben! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése