2016. június 11., szombat

The last song - Az utolsó dal

Sziasztok! Ahogy megígértem most egy filmkritikával jöttem, amit már nagyon régóta tervezgetek, de csak most jutottam el odáig, hogy meg is írjam. 
 A film nem más, mint Az utolsó dal, amit sokan ajánlottak nekem, így megnéztem.


Amikor megláttam a főszereplőt kíváncsi lettem az egész filmre. Kíváncsi voltam, hogy Miley a Hannah Montana-n kívül is jól alakítja-e a szerepét. Meg kell, hogy mondjam, nem csalódtam, tényleg jó alakítást nyújtott, ennek ellenére nem nagyon kedveltem meg a karakterét. 

Karakterek: 

Veronica 'Ronnie' Miller:
Már az elején irritáló volt számomra az a bús-komor arc, amikor megérkeztek az apjukhoz; abban a nézésben konkrétan világfájdalom tükröződött. Ami szerintem túlzásba lett víve, az Ronnie hisztije. Lányként nem tudnám elviselni, ha valaki mindenen megsértődik vagy a rosszat látja és ezért nem értettem Will-t (Liam Hemsworth) sem. 
Ronnie viselkedése még abból a szempontból is érdekes, hogy hirtelen változik túl sokat, hiszen az eleinte hisztis lányból egy átlagos kamasz lesz szinte egyik napról a a másikra. 

Will Blakelee:
Egyedül a 'nőfaló vagyok, de megtaláltam álmaim nőjét' dolog lett elrontva nála. Ez már annyira tipikus karakter, hogy szinte minden hasonló filmben megtalálni. Jobb lett volna, ha egy átlagos jóképű srác benyomását kelti, hiszen a többi tulajdonságával nem összeegyeztethető ez így. Ezen felül szerintem nagyon jól alakította Liam a szerepet.

Maga a történet is szerintem nagyon jó koncepción nyugszik, nagyon megható volt, főleg a vége. Mivel nem olvastam a könyvet, rendesen meglepődtem, a történteken, azt hittem, hogy happy end lesz, ahogy szokott lenni az ilyesmi. De nem baj, ez is egy jó tanulság volt számomra.


Ti megnéztétek már?

Ennyi lett volna a mai bejegyzés, legközelebb talán egy "okító" bejegyzéssel jövök. Addig is jó szórakozást! :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése