2016. november 1., kedd

Alapozóteszt

Sziasztok! Tudom, hogy már nagyon régóta nem volt semmi hír sem rólam sem a blogról, de egyszerűen se energiám se kedvem végképp időm nem volt ahhoz, hogy leüljek és összeszedjek egy normális posztot, amit elétek tehetek. Kavarogtak fejemben gondolatok és témák, de mire volt időm leülni és megírni már nem is tartottam annyira jó ötletnek. Egy semmitmondó és üres bejegyzést pedig nem fogok közzétenni csak azért, hogy legyen valami a blogon, hiszen az csak engem minősítene.
Viszont most egy tesztet hoztam Nektek; méghozzá alapozók fognak összecsapni egymással.
Három teljesen különböző típusú alapozóról lesz szó, hiszen sokat kipróbáltam mire rátaláltam a tökéletesre.

Az első egy BB solutions - light krém vagy alapozó. Ki minek hívja.:

Sajnos ez a fajta alapozó nekem nem vált be, mert a bőrhibákat csak még jobban kiemelte és iszonyúan barna még a világos árnyalata is. Ráadásul a bőrömet is tönkretette abból a szempontból, hogy még jobban zsíros lett - pedig már amúgy is az volt. A nap elején még mattított, ahogy kell, aztán elkezdett egyre fényesebb lenni, a nap végén pedig örültem, hogy megszabadulok tőle. 

A második egy AVON Ideal Shade- light alapozó:
Ez is csak ideig-óráig vált be, aztán zsírosította a bőrömet, ráadásul eltömítette a pólusokat is. A színe viszont már jobban hasonlított a bőrömhöz, bár még nem volt tökéletes. A fedése már jobb volt, mint az elsőnek, de a nap végén már hagyott némi kívánni valót maga után. 


A harmadik és egyben utolsó egy AVON Extra Lasting- nude alapozó:
Végre megtaláltam a színben, állagban és mindenben hozzám passzoló alapozót. Ez az, amelyiket bátran viselhetem egész nap, nem kelt maszk hatást és nem is látszik annyira, hogy észre lehessen venni, viszont tökéletesen fed. Azt tudni kell rólam, hogy soha nem szerettem az erős sminket, inkább a no-make up make up híve vagyok ezért nekem különösen fontos, hogy végre megtaláltam azt az alapozót, amelyikkel el tudom készíteni a ezt. 


Ennyi lett volna ami bejegyzés, remélem tetszett. Legközelebb egy könyv ajánlóval jövök, úgyhogy érdemes lesz benézi :)                                                 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése