2018. november 4., vasárnap

Életjel

Sziasztok! Jó hosszú ideje nem volt már semmi életjel a blogon, ezért gondoltam, hogy megírom ezt a bejegyzést. Az utolsó bejegyzés sajnos már nagyon régen volt és az ígéretem se váltottam be, mely szerint nyáron betekintést adok a "blogger világ rejtelmeibe", amit nagyon sajnálok, de kellett ez a kis szünet, hogy újult erővel neki kezdhessek a blognak. 
A kis szünet ellenére azért nem maradtam teljesen tételen, így a nyolcrészes blogger posztnak már megvan négy része, amiből az első rész már ma érkezik. 
A blog jövőjét nézve viszont - a posztolással ellentétben - sokat gondolkodtam. Nem akarom a drámakirálynőt játszani és túl dramatizálni mindent, ismételni sem szeretném magam, de egyszerűen nem volt időm, majd energiám posztolni. Összekapkodni pedig nem akartam, hiszen az nem vezet sehova, csak az olvasóim elvesztéséhez. Tudom, hogy számos hasonló blog van, de mind különbözik egy kicsit a másiktól és én sem szerettem volna beleolvadni a tömegbe, így mindig megpróbáltam egy kicsit más szemszögből megközelíteni a dolgokat és olyan irányba vinni a blogot, amilyen még nincs nagyon. Ezért ennyire szerteágazó a téma. De ahhoz, hogy fenn tudjam tartani az érdeklődést érdekes posztok kellenek, az érdekes posztokhoz pedig inspiráció, amit csak egy kis szünettel kaphattam meg. Viszont most itt vagyok újra és folytatom ahol abbahagytam. 
A másik igen nyomós oka annak, hogy leálltam egy kicsit az az, hogy semmi visszajelzés nem érkezik a blogra. Mint, ahogy fent írtam nem akarom túldramatizálni a helyzetet, de egyszerűen nem értem, hogy miért nincs semmi visszacsatolás. Egy író onnan tudja, hogy jó amit csinál, hogy sokan veszik a könyveit, a zenész onnan tudja, hogy jó, hogy sokan veszik a lemezeit, a blogger viszont csak úgy tudja, ha írnak neki valamit. Ezért szeretném kérni, hogy ha jó amit csinálok, ha rossz írjatok valamit. Az építő jellegű kritikát is nagyon szívesen fogadom és természetesen minden egyes kommentre válaszolok amilyen gyorsan csak tudok. Nálam sokféleképpen tudok véleményt nyilvánítani, ezért sem értem a helyzetet és megmondom őszintén, hogy kicsit elszomorít, hogy belefektetem az energiát, de cserébe egy kétszavas kommentet sem kapok. 
Viszont, hogy ne negatív érzéssel zárjátok be a blogot (ha bezárjátok) most tényleg megígérem, hogy hamarosan érkeznek a posztok, amik segítséget nyújthatnak a kezdőknek, vagy a későbbiekben a más jellegű posztok ihletet adhatnak. 
Befejezésképpen pedig kellemes őszt mindenkinek!
Képtalálat a következőre: „start again”



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése