2015. augusztus 25., kedd

Back to school #1

Sziasztok!
Sajnos hamarosan újra itt a suli, ezért nemrég megnéztem, hogy mit kell megvennem és mi az, ami nem fogyott el.
Kiskorom óta az, az elvem, hogy amiből még van, vagy nem biztos, hogy szükségem lesz rá, nem veszem meg, mert nem látom értelmét. Idén is ennek alapján vásároltam be a 2015-2016-os tanévre, de sajnos nem nagyon tudom, hogy milyen óráim lesznek, mert idén elvileg 3-4 új tárgyam lesz, ezért vettem bőven füzeteket. 
Idén kezdem a 11. osztályt, de mivel maradt még kilencedikből is füzetem felhasználom azokat is ebben a posztban is.


Nos, lássuk, hogy mit vettem a következő tanévre:

 Iskolai kalendárka:  599-  







Egy oldalon egy hetes naptár, ahova bármit fel lehet jegyezni, puska, tanár/osztálytárs névsor, órarend. Szerintem 599 Ft-ért megéri megvenni, mert ide minden belefér, ráadásul nagyon átlátható. Többféle színben és mintával kapható, de nekem idén ez tetszett meg.




Kézfertőtlenítő gél: 480-


Tavaly láttam még év elején egy pár osztálytársamnál és egyből rákérdeztem, hogy mi is ez valójában. Nagyon hasznos kis tubus lehet, például WC használat után és evés előtt is. Személy szerint szeretem a tisztaságot és a rendet, ezért is használom, persze nem viszem túlzásba. Ennyi pénzért szerintem megéri megvenni, hiszen a gyógyszerek többe kerülnek, ha megbetegszem.


Hibajavító: 199-

Volt már egy ilyen rolleres hibajavítóm és nagyon meg voltam elégedve vele, ezért vettem megint. Próbáltam már folyékony/ ecsetes változatot is, de egyrészt rettenetesen büdös másrészt összecsomósodik. De ez a rolleres nagyon bevált mert még a tolltartómba is elfér, ráadásul nincs szaga se.

Íróasztal borító:1500-

Eddig kettő hasonló borítóm volt, de mindkettő tönkrement az évek során, de ez remélem kitart egy darabig. Szeretem, mert vékony, térképes és védi az asztalomat mindenféle szennyeződéstől. Időnként le szoktam takarítani és kész.

Tűfilc, 10 darab:?-

Sajnos nem tudom az árát, mert tavaly vettem, de nem bontottam fel, mivel az előző doboz tűfilc még jó. Szerintem ugyanolyan mindkettő, ezért merem azt állítani, hogy nagyon jó dolog. Vékonyak, szépen fognak és hasznos például egy cím felírásakor vagy egy kifejezésnél. Színezni nem nagyon ajánlatos vele, mert hamar kifogyhat, de írni tökéletes.





Papír mappák:89/db-

Nem szeretem a csicsás mindennel összefirkált mappákat, mert vagy könnyen szakadnak vagy nehezek. Szeretem az egyszerűséget, ami itt is megmutatkozik. Mivel lesznek előkészítőim kellenek a mappák, amiket mindennap hordhatok. Persze ezek is elszakadnak év végére, de azért megpróbálok vigyázni rájuk.



Öntapadós füzet borító:599-

Igazából ezek könyv borítók, nem értem ,hogy miért füzetborítóként tüntetik fel. Lehet, hogy középiskolában már 'cikis', de én szeretem, ha év végén is hasonló állapotban vannak a könyveim, mint szeptemberben. Mindig veszek rájuk ilyen átlátszó borítót, ami sok szennyeződéstől óvja meg őket, mert hát a padban nem éppen van tisztaság a nap vége felé. Előnyük, hogy egy nedves törlőkendővel le lehet törölni és újra tiszta lesz. Hátránya csak az, hogy ha egyszer felragasztod, nem szeded le a könyv megsérülése nélkül. 


Pink spirál füzet: 499-

Két évig lila volt a töri füzetem, meg akartam tartani a "hagyományt", de csak ilyen színben volt. Szeretem, mert vastag, sokat lehet bele jegyzetelni és persze nem szakad el.




Négyzetrácsos ( kockás) füzet:?-

Na, igen, felkészültem kilencedik osztály előtt a matekórákra, ahol általánosba szinte mindig betelt két füzet. Úgy gondoltam, hogy akkor középiskolában még többet fogunk írni bele, ezért jó, ha veszek extra vastag kockás füzetet, de még ebben sem voltam biztos, ezért vettem belőle hármat. Szeretem, mert nagyon sokáig bírja és tényleg extra vastag, ráadásul ki lehet tépni a lapot, úgy, hogy utána le lehessen fűzni is. 

Sima spirál füzet:?-

Szerintem én egy osztálynak elegendő füzetet vásároltam kilencedikbe, de sebaj. Sima füzet bármikor kellhet, de akár itthon is jó szolgálatot tehet. 





Hungary spirál füzet:?-

Tavaly vettem, idén használom. Igazából, mikor ott álltam a gimnázium kapujában nem tudtam igazán, hogy miket kell vennem, ezért spirálokat vettem, mert ezt láttam a felsőbb éveseknél. Aztán rájöttem, hogy nem is olyan jó buli az ilyen füzet, mert a mindennapi használattól sajnos szétmegy a táskámban, ráadásul elég nehezek. 

Egyszerű vonalas füzet:?-

Ez az egyetlen egy darab maradt meg tizedikből. Valahogy nem voltak 2014-ben hozzám passzoló mintás füzetek, ezért választott inkább ezeket. Egyszerű, de legalább össze lehet firkálni az elejüket. Annyi velük a baj, hogy könnyen szakadnak és gyűrődnek, ami nem jó, főleg, amikor egy méretes törésvonal lesz benne szeptember elején.

Idén valahogy nagyon megfogtak ezek a cuki állatos füzetek, amik csak még jobban segítenek a tanulásban. Szeretem az állatokat, így nem volt nehéz összeválogatni őket, megtalálni sokkal nehezebb volt. Nem értem; miért nem rakják vissza az emberek a terméket oda, ahonnan elvették. Miért kell összedobálni és a legtávolabb eső polcra dobni? 
A muffinos és az Sweet füzet is                                                                             megtetszettek, úgy is édesszájú                                                                                  vagyok. 
                                                                   A motorok és az autók pedig mindig is                                                                  érdekeltek, úgyhogy nem volt kérdés,                                                                      hogy megveszem őket.












Nos, ezeket a füzeteket idén vettem, gondoltam így összerakva is lefényképezem őket.







Összességében eddig a tanszerek és a hozzátartozó dolgok nagyobb részét megúsztam 7559 Ft-ból, de persze ehhez nem adtam hozzá a tavaly megvett cuccaimat, a fehérneműket, a bérletemet és a tankönyveimet, ill. nem kellettek idén tollak és ceruzák, mert abból van egy halommal. 
Ennyi lenne a mai poszt, remélem tudtam egy kicsit segíteni, vagy kedvet kaptatok a vásárláshoz. :) Pár hét múlva újra jön egy Back to school poszt, amiben más kerül terítékre, illetve talán még lesz több ilyen, hiszen vissza kell rázódni a sulis hétköznapokba. 
Addig is jó nyaralás kívánok, élvezzétek ki a nyári szünet utolsó heteit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése