2015. augusztus 31., hétfő

Back to school #3

Sziasztok!
Ma van a nyár utolsó napja, ami azt jelenti, hogy itt az iskola, újra előkerülnek a táskák. 
Ma én is összeszedtem, ami kellhet egy iskolatáskába, ami nálam inkább bőrönd. Gondoltam lefotózom a dolgokat és csinálok belőle egy BTS bejegyzést, hátha segítség lesz valakinek.
Akkor nézzük is!

Ezt a táskát még évekkel ezelőtt vettem, már nem emlékszem, hogy hol, de nagyon jól bírja a strapát. Előtte mindig egy évig használtam egyet, aztán ment a szekrénybe, viszont most nem, mert végre elférek benne, köszönhetően a nagy tárolóhelynek.
Hátul egy laptop tartó van, amit én a füzeteimnek tartok fent, előtte egy nagyobb rész a könyveknek, az előtt egy kisebb a bérletemnek, a neszesszernek, esernyőnek, üdítőnek és persze a szendvicsnek, ez előtt pedig egy kis rekesz található, ahova igazából csak zsebit szoktam tenni. Ráadásul még két oldalzsebe is van, amiket nem használok, de pl. egy nedves esernyőt oda lehet tenni.

Ez a tolltartóm és a teljes tartalma, amihez még jön egy hibajavító. Ezt a kis kék hengeres darabot még kilencedik elején vettem a Tescoban, azt hiszem 700-800 Ft-ért, de már nem emlékszem. Nagyon meg vagyok vele elégedve, mert sok minden belefér, annak ellenére, hogy kicsi. Eddig annyi hibája van, hogy sajnos kifolyt a barna tűfilcem és két kis pöttyöt hagyott maga után, amit nem tudok kiszedni semmivel.
A tollakról annyit, hogy tényleg csak ennyit viszek, mert azt tapasztaltam, hogy nem kell több, súlynak pedig nem cipelem. Van benne egy szövegkiemelő, radír, ami max. rajzhoz kell, egy db. ceruza, rotring, töltős ceruza ami igazából csak megtetszett és azért vettem meg, hegyező, két db. kék toll és egy piros és egy-egy fekete- barna tűfilc.

A BTS poszt első részében már megmutattam ezeket, de hát, itt is muszáj, hiszen belekerültek a táskámba. 
Hibajavítóra mindig szükség lehet, mert soha nem lehet tudni mit rontunk el; a kalendárka tényleg hasznos dolog, mert órarend is társul hozzá, ráadásul a tanárok nevét is be lehet írni azonnal; a kézfertőtlenítő pedig szerintem elengedhetetlen kelléke a táskának, főleg egy lánynál.

Angel collection.
Na, ez az a pénztárca, ami eddig a legtovább bírta. Eddig mindig szétmentek egy év után, most viszont nem. A belsejét nem akartam lefényképezni, de ez egy irattartó is egyben, nekem legalább is a bérletem itt van. Szeretem egyben tartani a dolgaimat, így legalább nem keverem el, így ez nekem a legmegfelelőbb tárca. Amúgy még ajándékba kaptam karácsonyra évekkel ezelőtt.

Ebben a kis neszesszerben minden elfér. Persze ennél jóval több dolgot szoktam belepakolni, de azokat nem gondoltam publikusnak, már ha értitek. Praktikus és diszkrét, ezért szeretem. Ebből sem kellett újat vennem idén, mert nem kopott el.
Szempillaspirál: MODA Lengtnenig Mascara  
Ajakápoló: PEARL Cynex Lipstick 
Bőrápoló/javító: Solutions BB 

Esernyő is fontos kelléke a táskámnak. Egyszer jártam pórul, mer szakadó esőben mentem haza és persze bőrig áztam. Ezt a kis csíkos darabot még egy Kínai üzletben vettem és büszkén jelentem ez nem ment tönkre két használat után! Van súlya, de nem kockáztatok meg egy-két hetes betegséget, azzal, hogy nem használom.

Na igen, ez a füzet olyan mindenes nálam. Mindig a táskámban van, így bármikor elő tudom venni ,hogy jegyzeteljek bele, mivel nem szeretem a tantárgyakhoz használt füzetembe kell írnom egy nem hozzá kapcsolódó dolgot. 
Amúgy bocsánat a fekete firkákért, de nem nagyon értek a szerkesztő programokhoz, úgyhogy maradt a jó öreg paint. Ott egyébként a nevem és az osztályom volt feltüntetve.


Ennyi lenne a mai bejegyzés, de még a következő hetekben, jövök BTS posztokkal, úgyhogy még nincs lezárva teljesen ez.
Mindenkinek sok sikert az iskolához! :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése